sreda, 22. januar 2014

Dan rjavčkov

Na zadnjem obisku nam je moja nečakinja prinesla pecivo, ki mu je rekla "browniji". Vsem je bilo zelo všeč in ko sem na internetu iskala recept zanj, sem zasledila, da je to precej znano ameriško pecivo, ki ima celo svoj dan. In danes, 22. januarja je dan rjavčkov.
Ne vem sicer, kako ga Američani praznujejo, eden mojih otrok je komentiral, da se mogoče oblečejo v brownije in hodijo naokrog...
Pri nas pa smo tisti, ki po kosilu ne hodimo spat, spekli en pekač peciva. Bilo je odlično in zmanjkalo ga je, še preden sem se spomnila, da bi ga lahko slikala...
Če je koga zamikalo, na internetu je polno receptov za rjavčke.

Dopoldne smo malicali hruške in se zraven učili pesmico o hruški debeluški.
Precej smo se ukvarjali tudi s slikanico o pomoči pri nesrečah in reševanju s helikopterji, ki nam jo je prinesel eden od atijev. Hvala. Čeprav bi rekla, da cilj napisanega ni to, da si potem otroci želijo, da bi si zlomili nogo in bi se lahko peljali s helikopterjem... no, vsaj pri velikih dveh fantih je tako izpadlo...
Pa danes smo veliko sestavljali, bom počasi morala poiskati nove sestavljanke. Tele že kar predobro poznajo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar