četrtek, 15. maj 2014

Škarje

Kljub vetru smo se odpravili na igrišče. Po dolgem času je šla z nami še črna mucka, otroci so je bili zelo veseli.
Večino časa smo se igrali s palicami, ki jih je veter napihal z dreves, igrala danes sploh niso bila preveč zanimiva. So imeli preveč dela z lovljenjem rib in podobnim...
Na gugalnici je bila mlajšim zelo všeč pesmica

Sem ter tja, sem ter tja
ziblje me gugalnica,
mimo švigajo drevesa,
veter vleče me za ušesa.

Ampak starejšim gre pa ta pesmica že kar malo na živce...

Pred kosilom pa smo danes rezali s škarjami. Papir sem jim že prej narezala na tanke trakove, da so jih uspeli prerezati z enim rezom.
Nekaterim je šlo odlično in jim moram dati jutri težjo nalogo, drugi pa so se s škarjami šele spoznavali.
Vsem pa je bilo zelo všeč in so se res trudili. So bili luštni, ampak fotografij pa nimam... Pet otrok, vsak s svojimi škarjami... Ni bilo nobene možnosti, da vzamem fotoaparat v roke...

Ni komentarjev:

Objavite komentar