ponedeljek, 16. junij 2014

Vsak dan

Po navadi pišem o tem, kaj novega počnemo, kaj posebnega smo delali. Danes pa sem se odločila, da malo poslikam stvari, s katerimi se otroci najraje igrajo in jim pravzaprav posvetimo največ časa.

Že večkrat sem omenjala lego kocke in res so igrača, ki se je nikoli ne naveličajo. Gradimo, se igramo z živalicami in strički, pa avti in vlaki, bagri in traktorji...


Pa naša rdeča mizica je tudi zelo uporabna. Zadnje čase je večkrat hišica in si notri znosijo igrače in potem "živijo" v njej. Jaz pa hodim na obisk. Pravzaprav ne jaz, ampak samo moja glava, ker za kaj več mene ni prostora.
 
Se pa pozna, da zdaj, ko je poletje in smo veliko zunaj, manj rišemo.
 
Kuhamo tudi veliko.


Brez branja nam bi bilo dolgčas. Otroci imajo svojo polico, na kateri so knjige, ki jih vsake toliko časa zamenjam.
Pa dojenček gre tudi vsak dan na sprehod s svojim vozičkom. Včasih se mu še kdo pridruži.
Seveda pa vsak dan nastane še kaj čisto novega. otroci najdejo kakšno stvar (danes recimo tele prazne škatle od sladoleda) in takoj imajo novo idejo...



Ni komentarjev:

Objavite komentar