petek, 4. julij 2014

Prav poseben dan

Danes smo se poslavljali od enega od otrok , ki odhaja na počitnice, jeseni pa v "velik" vrtec. Želela sem, da bi bil dan nekaj posebnega in bi otrokom ostal v spominu. Že prej sem jih spraševala, kaj jim je od tega kar delamo, najbolj všeč. Spomnili so se na pustno zaveso https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2435690145126978187#editor/target=post;postID=2371147997797338926;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=78;src=postname
Upam, da je tale link nastal. Samo kaj, ko so pa potem razpravljali samo še o maškarah. Pa sem jim namesto krep trakov obesila balone in je bilo nekaj posebnega, pa mogoče še bolj zabavno. Pa še nikomur se ni zdelo, da bi moral biti našemljen...
Smo tekali pod baloni in se igrali z njimi, da so bili na koncu čisto zapleteni... Jih je "slavljenec" kljub temu navdušeno odnesel domov.
Druga stvar, ki so si jo zaželeli so bili pa mafini, ob katerih po navadi praznujemo rojstne dneve in pihamo svečke. Pa so namesto mafinov dobili "rjavčke"...
In so me ostali kar začeli spraševati: A boš zame tudi obesila balone, mi spekla rjavčke, ko bom zadnjič tukaj?
Očitno bo to morala postati tradicija... Sicer pa upam, da se tako ali tako še srečamo...

In potem zvečer, ko brskam za knjigami iz knjižnice, čisto zadaj, pod radiatorjem in za nogo od mizice zagledam tegale.
Naj kar otroci povedo, kdo je to, ga vsi dobro poznajo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar