nedelja, 18. marec 2018

Prstne igre

Miška kašo kuhala (3-krat),
temu dala, temu dala, temu dala, temu dala,
tega pa spat poslala. (palček skrijemo v pest in ga zazibamo)


Ta je rekel: lačen sem, (palec)
ta je rekel žejen sem,
ta je rekel: kje bomo pa vzeli,
ta je rekel: v mamini skrinji,
ta je rekel: jaz bom pa mami povedal
Tepimo ga, tepimo ga, so rekli vsi.


Ta je v vodo padel (mezinec),
ta ga je ven potegnil,
ta mu je oblekco slekel,
ta ga je v postelco dal,
ta je pa mami povedal.


To je moja desna roka, seže do neba.
To je moja leva roka, dotakne se srca.
Desna roka, leva roka- okrog, okrog, okrog.
Leva roka, desna roka- pok, pok, pok.

Gremo pogledat na vrt,
kaj delata miška in krt.
Miška po vrtu drobenclja,
krt zemljo ravna.
Miška nabira rože za krta,
krt luknjice vrta.
luknjo za miško vrta, vrta, vrta,
luknjo za krta vrta, vrta, vrta.
V prvi luknji miška spi,
v drugi luknji krtek spi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar