četrtek, 13. februar 2014

Srčki in zaklad

Nekaj dni nisem uspela pisati, ker sem ob večerih delala foto knjigo. Sem hitela, da še ujamem popust. Leto 2013 sem uspela spraviti na 104 strani...

Danes smo bili spet v peskovniku. Zadnje čase gremo zaradi vremena tako malokrat, da je otrokom vsakič, ko pa gremo, zelo všeč. V peskovniku sta trenutno najbolj zanimivi plastični žaba in kača, ki se skrivata v pesek in hodita ena k drugi na obisk.

Potem smo z otroki izdelali slano testo. Vsi skupaj, ja. Eden je stresal moko, drugi sol, pa mešali smo vsi... Na koncu pa sem dodala še rdečo barvo, uporabila sem kar tisto od prstnih barv, in smo izdelovali srčke. Kaj bo iz teh srčkov nastalo, je pa presenečenje...
 Za zaključek dneva pa še kopanje po kupu snega. Naj bi se v kupu skrival zaklad. Ne vem, tako so mi rekli... Danes ga nismo našli, bomo nadaljevali jutri. Mogoče pa je zaklad pomlad...

Ni komentarjev:

Objavite komentar