četrtek, 13. marec 2014

Miške iz mačic in še kaj

Danes je za nami en naporen, ampak lep dan. Tale pomlad nam res prav pride, danes smo se sprehodili do igrišča, temperature so bile že čisto poletne...
Včeraj sem nabrala mačice in so jih otroci danes lepili na papir (lepijo res zelo radi), potem pa sem mačicam narisala repke, brke in ušesa na nastale so prav ljubke miške.
Ker pa smo zjutraj delali tele miške in bili potem še na igrišču, smo bili kar pozni s kosilom. Otroci so kar sedeli za mizo in nestrpno čakali, krompir pa še kar ni bil kuhan. Pa sem jim z okenske police dala vsakemu majhen listek in svinčnik, pa so mi pisali, kaj je treba še kupiti. Sem jim morala pripovedovati, česa vsega mi je že zmanjkalo, in ko nisem imela več idej, so mi predlagali, naj pogledam v hladilnik...
Iz lego kock pa smo imeli danes sestavljen tale "vodnjak". Otroci so sami tako poimenovali tale stolp z luknjo v sredini. Prvič sem ga sestavljala že dolgo nazaj, s fantkom, ki me je zdaj že prerastel. In ta stolp je všeč čisto vsem. Gre pa za to, da v luknjo vstavljajo posamezne kocke, ko je polno, pritisnejo in ven izvlečejo kocke, ki se držijo skupaj. Zanimivo predvsem najmlajšim, pa tudi večji se radi igrajo z njim.



Ni komentarjev:

Objavite komentar