torek, 4. marec 2014

Pust

Danes sem preživela en čudovit dan v družbi pikapolonice, muce, zmajčka in kužka.
Imeli smo pravo pustovanje in otrokom je bilo zelo všeč. Že včeraj sem z Benjaminovo in Rebekino pomočjo pripravila "pustno zaveso" - med vrata smo obesili trakove iz krep papirja. Zelo hitro narejeno, ampak otroci so pa z veseljem tekali skozi. Je bilo treba določiti vrstni red in pravila, da se nismo zaletavali...
Potem sem otrokom ponudila še trakove, ki sem jih kupila, da so jih vlekli naokoli in metali, pa jih niso tako navdušili kot zavesa.

Za konec pa smo se igrali še s "polnjenimi baloni". V nenapihnjene balone smo dali makarone in/ali riž (dobra vaja za fino motoriko), potem pa sem jih napihnila in zavezala. To smo delali prvič in nisem si mislila, da so štirje baloni lahko tako glasni... Ampak saj je vendar pust... Škoda, da samo enkrat na leto...

Ni komentarjev:

Objavite komentar