ponedeljek, 14. april 2014

Pirine štručke

Danes smo si za malico spekli pirine štručke. V prilogi Nedela sem pred časom našla tale recept. Zdel se mi je precej enostaven.

500 g pirine moke (mi smo jo mešali z belo)
500 g skute
ščepec soli
vrečka pecilnega praška
1,5 dl mleka (smo ga dali več, ne vem, koliko, so otroci odmerjali)
150 g mešanice semen (nismo dali)
5 g masla



Vse skupaj smo zmešali, testo sem potem še pregnetla in otrokom razrezala na ravno prav velike kose, da so potem oblikovali štručke (pa seveda so vsaki dodali še malo moke... kar tako...). Smo se imeli fino in štručke so res odlične...
Tako dobre malice že dolgo nismo imeli...

Igrali smo se pa spet s Playmobil igračami. Tokrat sem jim ponudila motoriste in pohištvo. Je bilo pohištvo precej bolj zanimivo...


Ni komentarjev:

Objavite komentar