petek, 3. april 2020

Otroške domislice, drugič...

Iščem luknje, ko je računalnik prost in ni nihče preko njega povezan k pouku (to zadnje čase izgleda tako, da so z učiteljem na skypu, s sošolci pa klepetajo po messengerju :-), eh... Očitno je vsaj to še po starem)

Še nekaj dobrih izjav...

Enoinpolletnik in dveinpolletnica se skregata.
Ona: "Huda sem, huda sem, huda sem..."
On: "Jaz tud huda sem!"

Triletnik pogleda drobtine na mizi pred sabo: "Tega nisem jaz drobil."
Jaz: "Ja, kdo pa?"
On: "Padle so od piškota."

Triletnik: "Kako je ime ovci, ki je fant?"

Triletnik barva črno sonce.
Petletnik: "A je sončni mrk?"
T: "Kaj je sončni mrk?"
P: "Ko luna prekrije sonce."
T: "JAZ sem ga prekril."

Enoletnik vidi psa: "Mu!"
Dvoinpolletnik: "Pes se ne piše mu, krava se piše mu."

V otroški kuhinji se igramo z leseno pico. Vprašam otroke, če doma kdaj spečejo pico.
Triinpolletnik: "Ne, mi jo dobimo po pošti."
Popoldne to povem mami in ona: "Vedno jo pečemo doma, enkrat samkrat smo jo naročili!!!!"

Rebeka se igra z enoletnico in ta se ji zelo, zelo smeji.
Pride njena dve leti starejša sestrica: "Ej, Ej, JAZ sem tvoja sestrica."

Pri kosilu.
Triletnik: "Voda je zdrava."
Dveletnik: "Voda je mokra."

Triletnik: "Palačinke imajo rade marmelado."

Jemo bučno juho, enoinpolletnik zelo packa.
Jaz: "Ti bom jaz dala do konca, ker tole je pa res..."
Dveletnik: "Blatno!"

Še slovar na novo izumljenih besed
noč za velika jajca - velika noč
pačji kastir - kačji pastir
senka - gosenica
jahan - sedlo
kapaloni - makaroni
terevinar - veterinar
stetoskop za ušesa - otoskop
teta kop - stetoskop
gonovice - nogavice
čretina - četrtina

Pa še imena, ki so se nabrala našemu Benjaminu. Klicali so ga že Genenen, Bedan, Bin-da, Nim-nam-nam in Uiu-uiu-uiu... Rebeka je večinoma kar Beka, Mihala pa je bila že Ala, Mala, Hala, trenutno (no, pred karanteno) je pa Ava.


In potem mene kdaj kdo vpraša, če mi je dolgčas, ker sem doma in ves čas z otroki! Dolgčas? Dolgčas- pri vseh teh malih glavicah. Nikoli. Se mi ob malih vsak dan zgodi kaj novega, prav občudujem jih, kako vstopajo v nove svetove, kako hitro se učijo, kako se povežejo med sabo in s kakšno neizmerno bistrostjo se odzivajo. In sem hvaležna, ker zraven spustijo tudi mene...

Ni komentarjev:

Objavite komentar